Nog een laatste obstakel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Commandeur - WaarBenJij.nu Nog een laatste obstakel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Esther Commandeur - WaarBenJij.nu

Nog een laatste obstakel

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

Poeh! De tentamens zijn gemaakt, schoolwerk is ingeleverd, mijn kamer is verhuurd en mijn visum is binnen. Hallelujah! Het gaat nu echt gebeuren. Dinsdag vlieg ik dan eindelijk naar Istanbul om daar voor 5 maanden te studeren aan Bilgi University. Vorige week had ik last van een klein dipje; steeds meer evenementen, leuke uitjes en dagen die ik zou gaan missen. Toen ik een paar dagen geleden contact kreeg met mijn "buddy" uit Istanbul, kwam de werkelijkheid wel heel dichtbij. Ik ga gewoon 5 maanden weg om de meest mooie avonturen te beleven. Opeens is het niet meer erg dat ik carnaval, een aantal festivals en DE kermis ga missen. Ik zet mezelf met plezier op afwezig, want ik maak daar mijn eigen carnavalfestivalkermisfeestje. Op naar nieuwe avonturen, nieuwe mensen en ‘a lot of fun’! Vanavond nog even al mijn schatjes zien en morgen afscheid nemen van mijn onderkomen in Amsterdam. Daarna rest het laatste obstakel: mijn koffer inpakken (dat wordt een uitdaging!). Met deze blog ga ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn vorderingen en avonturen! So stay tuned;)

I’ll be back (before you know it)

• 27 Januari 2013 - 22:27

Daphne: